January 24, 2010

Semalam.Hari Ini


Jam dah pukul 4 pagi. Aku still berjaga. Bukan sengaja. Tapi dalam proses menyiapkan assignment. Baru 1st week assignment dah piling up. Tapi takpe. Sambil tu aku chat ngan Ani nee-chan, sahabat nun jauh di benua sebelah barat. Seronok since band faveretnye (yang juga antara band faveret aku), L'Arc~en~Ciel bakal lawat tempat die. Jealous gak. Takpe2, nak wat camne Malaysian tak kenal Japanese bands.

Masa tertengok tv tadi kuar la muka sorang mamat. Abah pun cakap,
"Oh! De'e seng kito ketemu nang ngede mangan, kan Bar?"
~ Oh! Die yang kite jumpe kat kedai makan, kan Bar? (merujuk kpd nm mak, Bariah)
"Opo tennen wong kae? Aku rak ndeluk muko ne de'e. Wong koyo kae lagak e wae seng akeh.."
~ Betul ke die? Ku tak tengok muke die. Orang macam tu berlagak je lebih..

Rupenye mamat yang dikatakan tu member Bunkface. Sam rasenye. Aku bukan kenal dorang. Tapi Abah taw band ni. Up-to-date gak Abah ni.. Abah cite semalam masa date ngan Mak kat kedai makan (aku tak ikut..) Abah nampak Sam Bunkface kat kedai makan beli nasi bungkus.
Pffttt.. Ahahahahahahahahhhaaaaaa!!!!!!!! Cam lawak la pulak.
Adehhh..
Back to work.

3 comments:

Anonymous said...

Sam Bunkface dok andalas je kot..
dlu die keje secret recipe Jusco Bkit Tggi ko taw..
rmai gler yg dtg secret recipe semate2 nk jmpe die..
mmg laku r secret recipe time die ad..

aniS.Kye said...

hoho.
1st taim ko komen aku kan?
rajen2 la lagi lps ni ek?
sedap tak kek aritu?

aniS.Kye said...
This comment has been removed by the author.