January 15, 2010

Blurpp..blurbb


Post ini ditaip pada jam 5.25 pagi sebelum beliau yang terbabit perlu drive sendirian untuk mendaftarkan diri untuk semester baru. Hebat.

Kenduri doa selamat kat rumah atuk buat aku tak sempat packing. Salah sendiri la sebab tak prepare earlier. Bila tiba kat rumah nak dekat 12am tadi aku masih boleh melepak depan tv sebab nak tengok Pumpkin Scissors punya pasal. Lagi hebat. オァンドごちょうわかっこい!!

Dah habis tu aku pun gelabah kucing packing luggage sume. Yang tak boleh tahan tu aku masih ade daya nak main game jepun yang aku gile sangat tu! Semalam langsung tak sentuh...

Dan sekarang, masih punya masa berbelog sambil dengar JRock ditelinga. Memang nak kena aku ni. Alang2 ku redah subuh sekalilah.
Blurbb..blrubb.. krohhhh...zzzzzzzz...........

E'eh, mate aku kecik la.


2 comments:

taqO said...

salam.
h a h a h a h a . . .
ape kes ni cik anis.huhu..
so dapat kekemas x?
slamat bedaftar ye di sana~ :)

aniS.Kye said...

w'salam...
hohoho..
xde kes sj cr kes.. :p
dh slamat dftr tp ari trbabit cm drama la..
bile ingat klakar pun ade..
adeh..