January 7, 2010

Comel!


Hari ni somehow aku rasa
tema hidup aku adalah COMEL...

Rasa nak buat sesuatu yang comel.
Rasa nak pakai sesuatu yang comel.
Rasa nak behave dengan comel.
Rasa nak tengok benda comel.
Rasa nak dengar benda comel.
Rasa nak makan benda comel.
Rasa nak peluk benda comel.
Rasa nak sebut benda comel.
Rasa nak menari dengan comel.
Rasa nak tulis dengan comel.
Rasa nak baca benda comel.
Rasa nak senyum dengan comel.
Rasa nak ketawa dengan comel.

Ape lagi ye yang comel?
Ni sume Honey senpai punye pasal la.

3 comments:

sara salwana kaswandi said...

honey senpai!!!
kawai~~

like eating sweets sampai sakit gigi

kite nak jadi tamaki senpai!!

gler2 V(^^)V

iley said...

obses dengan aku la ni.
tak pe. amek la kau.
jadi la comel.
itu azam tahun lepas aku. haha

aniS.Kye said...

wawa :
dh slalu sgt jd mori senpai, seskala nk gak jd sweet cm honey senpai.. :p

ili:
byk la obses ko.
aku dh mmg comel.
sj je nk improvise bg lg comel.