October 3, 2009

Patut Ke Tak?

New post.
Aku tekan tab tu. When was the last time I posted something in my blog? Aku garu kepala yang tak lah segatal mana ni. Maybe it'll sparkle some ideas.

Ramadhan dan Syawal ni banyak memberi aku kejutan. Adik kesayangan yang selama ni sayang sangat kredit dia nak mesej aku tiba2 balas balik. I cried on the spot. Terharu sampai nak pingsan. Kawan2 yang dah lama tak jumpa berkumpul balik. Sampai sekarang aku boleh dengar lagi hilai tawa gurau senda diorang. Tapi nampaknya pertemuan aku dengan yang seorang lagi ni macam tak nampak akan keperluannya.

Di saat aku tengah menaip di blog ni aku sedang bertegang urat dengan kawan lama satu kelas dulu di tab lain. Cukup berubah. Ingatkan dia terimalah nasihat aku dulu masa dia cakap keturunan aku keturunan monyet. Tapi nampaknya dia ulang lagi. Dan kali ni lebih menyakitkan hati. Dan dia seorang lelaki. Tapi mulut macam perempuan. And that is never a good role model for a future leader. Apa guna 9 akal yang tuhan bagi kat dia tu?

I'm a very sensitive person. But I can still cope with whatever a friend accuse me of. Tapi kalau dah macam ni aku sedihlah. Nak gurau, guraulah. Jangan sampai soal keturunan semua timbul. I know I'm not a good person but this is too much. Patut ke aku contact lagi dengan dia ni? What should I do? Ya Allah TOLONGLAH...

6 comments:

iley said...

sbb die ade 9 akal yg mcm dh nak expired.
kau sabar ye.
kalau marah, minum peach juice oke!

aniS.Kye said...

ili...
tsk tsk..
aku syg ko lebeh!!!
bile nk blanje aku peach tea?

iley said...

oke
nanti aku belanja kau
tapi, kau bayar la
oke!

aniS.Kye said...

kudukut..
org ade loan r kn treat org x de loan yang oii..

Anonymous said...

Mksd ko ali karomi,ek?sbr je la,ek..

aniS.Kye said...

uih. mn ko taw? sape ni?