November 28, 2009

The Salad Story

. . . . (membaca Dengeki Daisy vol. 4 sedangkan patutnya mentelaah Reading Skills)

=_="

Mattaku...

2 hari yang penat. Yesterday rewang rumah jiran 2 belah rumah, Pacik Jenal untuk kenduri sunat anak bongsunya, Fitri si mulut becok. Harap dah sunat ni kurang sikit bunyi Tarzan kat lorong ni. Tapi kalau tak sunyi gak residen ni. Hmm... Plus, aku turut diminta olah bapak beliau untuk jadi videographer majlis terbabit. Heh. Kalau ade majlis sedare atau jiran terdekat memang aku la muka jadi videographer terhormat =_="

Hari ni pulak berjalan satu hari gi mintak cop sekali beraya ke rumah Paan budak debab sepupu aku. Dulu kurus macam tiang lampu tapi sekarang dah upgrade sikit. Hehe... Nasib baik ko cume ade Myspace. Curik graphic aku lagi. XP

Balik Abah ngan Mak teringin makan ayam golek. So yeah, we had ayam golek for our dinner. Tapi sebelum tu Mak beli Thousand Island salad dressing since ada lebihan salad daripada kenduri si Fitri semalam. Slalu kalau ade salad alamatnya sampai kecut busuk la mereka dalam fridge tapi akibat salad dressing terbabit, habis separuh daripada big bowl of that salad aku habiskan. Mak cakap jangan habiskan. Nanti Abah merajuk. Yelah...

So bile time dinner, aku keluar lambat sikit daripada diorang. Masih membaca manga shojou. Sebaik tapak kaki aku melekap dilantai dapur, "Cah! Tak bolah makan salad! Tadi dah habiskan separuh!" Abah jerked at me. WAAAAAAAAAAA...... Aku bukak mulut luas2 saje memekak. Ijat ngan Mak cuma ketawakan aku. Ceh.

Aku yang diforbid makan salad.
Tu jelah cerita aku.
Gero gero gero...XP

No comments: