November 7, 2009

Haywire-Go-Round


Despite kehujanan, kami meredah juge malam nan sejuk ni ke Badong.
Sodap makan kat situ.
Almaklum seharian hujan duduk di rumah mengadap kerja Barret's Taxonomy pasal cite Rose for Emily. Perempuan kurang siuman yang simpan mayat hubbynye for years dalam rumah.
Sape paham ape rationale disebalik pentingnya Barret's Taxonomy dalam satu2 cite tolong elaborate pada aku.

Sampai di sana, Wak Waiter favourite kami datang serve. Sonok borak dengan Wak ni.
Yang tak bole tahannye dengan die, dengan owner kedai kenal dengan family members sebelah Abah aku. Adoii...=_='
Nasib baik diorang tak kenal aku ngan Abah.

Bila sampai kat hostel, kitorang decided untuk ronda2 amik angin malam sekitar kampus ni.
Cantek la pemandangan lepas hujan....
Sah2 orang kurang kerjan.
After sampai depan rumah, A'a dengan haywirenye menambah lagi haywire kepala aku dengan buat tawaf pakai motor 7 kali dekat bulatan depan hostel sebelum stop kat parking. Kitorang turun terhuyung hayang.
Extra haywired.

p/s : Sesape terjumpa purple pencil case kat kelas time micro-teaching hari tu tulun pulangkan kat aku..... Aku takde pensel nak menulis!!!!

No comments: