November 13, 2009

Sayonara, o tomodachi.


Post ni aku dedikasikan khas buat sahabat kecil aku yang dah pergi
tinggalkan aku buat selamanya malam tadi.

Maafkanku kerana tak selalu berada disisi
Maafkanku kerana tak selalu bermain bersama
Maafkanku kerana tak menjaga dengan baik
Maafkanku kerana tak dapat aku tahan air mata ini
dan maafkanku kerana aku bukan sahabat yang baik.
Tapi ku tahu tempat mu kini lebih baik
ku kan sentiasa merindui mu.

Dan pastinya akan ku rindu raut comel mu tika tidur.

Selamat tinggal Bulat.
Hountou ni aitai.
Sayonara, o tomodachi.

5 comments:

taqO said...

salam simpati.
selamat tidur bulat.

iley said...

waktu hamster aku past away, aku tidur sampai mimpi dia.
wawawawa

so, aku faham perasaan kau.

aniS.Kye said...

en.taqo : salam juga. mekaseh.. ishk ishk..T_T

ili : agak la. tiap kali lalu dpn umah dia yg dh kosong aku sayu gile.. rindu kn geget dgn die....

ita said...

alolo comelnye bulat wehh.
hmm ko ilang hamster, aku ilang kucen.
hmm

aniS.Kye said...

ebit : yep. smoga diorang happy di sana...ishk ishk T_T