November 4, 2009

Go-On! kate UVERworld

Ape maw dikate?
Biar ku pikir sebentar...

Yeah...
Kelab Anak Sulung yang obviously dianggotai anak sulung je ditubuhkan dengan jayanya semalam. A'a, Ili sama aku. Makan sampai nak terkeluar isi perut. Hari ni kalau boleh nak buat lagi lepas kelas Mdm.Khatipah best jugak kan?

Tapi ade kesan sampingan hari semalam. Since aku tido jam 5.30 pg dek kerana nak menyiapkan keje Mr.Choo dengan Eza dan Ain yang blur. Padan muke aku. Dalam kelas Prof. E aku 'menjahit'. Dapat la seploh pasang. Despite tone suara Mr.Choo yang tinggi semacam tu aku wat aku terjaga. Best kelas die! Tapi longoh tangan nyalin notes...

Malamnye pule dah ku agak apa yang akan berlaku. Tapi lantaklah. Joke boleh jadi benda serious. Aku nak ringankan kepala je tapi tu pun nak jadikan serious matters ke? Colour your life please? Can't you just play along with the joke? Nak sangat cepat tua ke sayang oi?

So aku ended up migrain. Nak study untuk test pun tak boleh. So the best solution is to sleep since aku cume dpt tido 45 minit je hari tu kat rumah Eza Si Applecherry. Fuh, hebat la pulak. Boleh tahan satu hari tu... Dan aku bangun pagi ni dengan kepala yang ringan. No more pain, no more anger. Jadi nasihat saya adelah tido itu satu kebahagiaan.

Cabaran?
Aku tak takut.
I've endured the worst.
Come get me.


Hibike gou on Go on! Go! Roll on! todoroke to oh yeah! sekai o makikon de
Baka mitai honki no koe ga kokoro ugokasu toko o mise tai n da yo
Konoyo wa suteki de afure teru yo demo kore jya nakya dame na n da yo
Oto rizumu merodii koe kimi ga nakya boku wa iki datte deki nai n da...

No comments: