August 12, 2010

Alamak..


Assalamualaikum buat yang membaca.
Atau yang terbaca. :p

Hmm..
Not really a big deal tapi aku rasa merah jugaklah pipi aku dibuatnya.
A few moments ago setelah selesai aku bersiap, aku terpandang hijab yang ku beli dari Ilsya Hijab kepunyaan sahabatku Yaya and sisters. Geram dengan hijabnya yang labuh dan kainnya yang jatuh cantik.

Bergayalah aku depan cermin, siap bergambar lagi. Tapi aku terlupa nak tutup pintu bilik rapat, junior aku lalu depan bilik terbelek2 tengok aku. Scenery memang canteklah. Aku dah malu, dia senyum2. "Akak nampak canteklak pakai selendang.." HAHA. Aku? Lawak antarabangsa sekejap.

A few seconds bersenda ketawa dengan dia sekejap, dia pun sambung basuh baju. Aku.. Malu sendiri. Adoii...
Malu aku malu... T_T

5 comments:

taqo said...

Salam Ramadhan cik anis.

Hm..test Hijab untuk raye ke?
ekekeke~ skali skale.
xsalah kene puji kejap. :)

Anonymous said...

phewitttttttttttttttttttttttt...XD

-sigumuk katil sebelah-

XD

iley said...

si anon atas ni, selalu je ade. ape kate anon ni buat blog? mesti ramai boyfriend dia baca nanti. hehehe

hehe. oke la tu kena puji. bila lagi kan...cuba contohi aku, bila dipuji orang, aku cakap. terima kasih daun keladi, lain kali puji lagi. heheheheheh (gelak gedik)

sara salwana kaswandi said...

phewittt!!!!

nak ngorat blh..hehehehe.. (^^)

syafeenamk said...

hhehehehehheee ;p
khanisah..khanisah..