August 1, 2010

100m


First thing's first,
assalamualaikum wbt..

Alkisahnya semalam merupakan majlis pertunangan sepupu aku, Abang Ain dengan bakal isterinya..aku lupa tanya nama dia. :p
The best part is bakal isterinya tu jiran sebelah rumah..
Dan secara tak langsungnya aku jadi photographer pihak lelaki.
..dan aku lagi nebes daripada bakal pengantin sendiri. =_='









For the time being ni je la yang sempat aku buat sebelum tumbang menyembah tilam..
Sudi2 lah kiranya memberi komen.. :)

3 comments:

Anonymous said...

Sepupu kamu sudah. Kamu bile lg? Ahakszz~~ :p Jgn lupe jemput daku oke... Lalala...

taqO said...

Salam.
hm.Pes time ek?
Cool picca2 dia. :)

sy mmg suka ngan pic yg
ke-2 tu terbaik. :)
yg ke-3 pon santek.

mau tny buleh ka?
ape motif buat 1st
kaler cmtu ek?

dan..hm,anda suka main ngan tone
Bleach bypass? :D
slamat maju jaya for the next shoot! :)

Anonymous said...

saidah :
haish sayang.. aku pulak ditanyenye..ko tu yg bile lagi..

en.taQ0 :
w'salam..mekaseh.. *^_^*

motif? tade motifnye..
saje 1st taim try teknik tu..
anda rase jadi ke?

nk kate suke bleach bypass tu tak jugak. die jd sndiri. XD
sbenanye nk buat fake HDR tapi susa la.. byk sgt steps die..

-anis