August 24, 2009

Go Peach, Go!


As I expected, this few weeks are never gonna be easy. Yes, the month of all Righteousness. Ramadhan. I have to be extra patience. You'll never know what sort of bounty you're gonna get ahead. Please understand my circumstances Abah. I never wanted that to happen. What profit will I gain by causing you problems? It's just that sometimes I can never really get what you want. I know I'm not the perfect daughter but please, spare me some understanding. It seemed that I had no right to voice out my thoughts regarding this. I know I'm being overly sensitive but don't you think that tone is pretty obvious? God, I'll just forget about all of these. Why am I writing all of these?

Yep, masa paling best untuk laksanakan misi aku. Weight reduction! Lagi2 tang pipi. Bella dengan idea tahap Einsteinnya merumuskan supaya aku sapu losyen mustajab kat pipi comel ku ini. Tapi everytime aku nak buat, Mak mesti dah habiskan dulu losyen tu. Tinggallah aku tercongok2 tepi botol kosong [yang sedang ku renung kat sebelah ni haa]...


Cantik kan bread n cheese art ni?

Finally after awhile, aku berjaya cari diet yang paling sesuai untuk aku di bulan puasa ni. 2 set roti ngan cheese dan 1 mug hot chocolate. Ujikaji yang aku jalankan selama seminggu sebelom ni berjaya menyokong hipotesis ni where aku dapat bertahan sampai malam dengan cuma mentekedarah benda2 tadi. Hebat kan? Untuk buka pula, no rice obviously. Masih tak sure apa yang patut dijamah. Tapi strateginya adalah minum air banyak2 sebelom makan. Gerenti lepas tu makan sikit sebab dah kenyang air. Hoho...bijak benau. Hmm...aku kene siapkan essay aku. Kenapa aku tersesat sampai sini? Esok dah nak kena hantar. Tak sedar diri lagi!

>Roger n out!

No comments: