June 19, 2010

Code Name : Satu


Assalamualaikum.

Esok akan jadi hari yang penting.
Tapi aku tak pasti sejauh mana aku bersedia.
Aku pandang jaket kelabu di sudut almari yang aku beli kelmarin.
Semestinya aku akan rosakkannya dek kerana peluh
terhimpit dengan bau2 manusia dalam KTM nanti.
Aku suka jaket tu. Kata Hawa ala2 jaket yang selalu diguna Massu.
Tapi aku tak punya kasut yang sesuai.
Sneakers lusuh aku dah jadi kasut kebun Mak.


Pada masa yang sama aku mencari idea untuk shots esok.
Dan kebetulan aku jumpa satu photoblog.
Lauryn Byrdy Photography [click for the link], bersifat personal tapi inspiring.
Shots dalam tu semua from everyday life.
Tak ada fancy shmuncy. Yang simple itu lebih istimewa kan? ;)

Ps : Hensem kan emblem kat butang jaket aku?


4 comments:

shiaa said...

ske la blog 2!
sume org nmpk cntek ;)

aniS.Kye said...

kan? ;D
hopefully satu hari nti aku bleh capture gambar mcm tu. :)

taqO said...

salam cik anis.
apekah hari yg penting itu?

hoho! best site tu.
sharp. kemas. cukup2 rasa. :)
terbaik. :D

aniS.Kye said...

w'salam en.taQ0.
hari penting itu adelah reunion ngan x-skuulmates. ;)

yeps.
sy sgt jatuh cinta sama itu site.