April 12, 2010

Massu, Misoshiru, Ubat Tido

Blink, blink.
Bersepah buku ESL sekeliling aku dek nak menyiapkan assignment.
Haha. Buat lagi kerja tang eleventh hour. This is so not me.

Pada masa yang sama, aku berfikir pasal flow minggu ni. Akan mula jadi lebih sibuk. Dengan MUET next week. Haha. Aku memang hebat. Amatlah berharap plan besar minggu ni menjadi. After all those things yang bakal aku lalui sebelum tu. Bak kata Ili, charge compass morality..Takut2 aku ended up circuit shot macam mamat NEWS dua orang ni pulak. Haha.


Untuk avoid dari tertidur, aku pun layanlah Weeek. Ntah berapa round dah. Kalau real punya mesti NEWS dah tercabut kerongkong nyanyi untuk aku =_='. Mahu peluk Massu & Misoshiru kuat2 bila jumpa nanti...:)
Dan harapnye minggu ni minggu yang happy macam lagu Weeek.
Tanoshi n de ikiteikou, sa ikuzou!! XD

2 comments:

sara salwana kaswandi said...

Adakah itu koyama dan shige??
Hahaha...

BTW, Ganbatte ne anis!
You can do it!
Lagu weeeek mmg membakar semangat sesape je yg dgr...suke2!!
Sama2 la kte lalui minggu2 yg mencabar!!

Tp igt gak..
"nantoka narusa, shinpai wa naisa"

hehehee.. V(^^)V

aniS.Kye said...

yeah.
itu koyashige..:p
dlm never ending wonderful stories tu..
x taw np dorg suke sgt wt lawak ngan lagu daite senorita. =_='

hehe.
ske nantoka narusa.