September 3, 2009

Riang Ria Kelas Katty Perry

Bunyi cm riang ria biskut raya pon ade. Tapi kalau anda berada dalam kelas terbabit anda tahulah akan tahap keriangannya. Mungkin tak serupa dengan Genting Kota Keriangan tapi bole laa... Nak dijadikan cerita hari ni aku dan kekasih sejati satu bilik aku (kami straight ok) gerak la gi kelas Mdm. Khatipah (kelas grammar 4 jam wehh... ==") dalam keadaan yang sangat mengantuk. Almaklum sebelum baru balik group discussion. Diorang gelar lecturer tu Katty Perry. A'a pulak tersasul sebut name die Ketipah. Hohoo...Nakal tak kami budak TESL?

Sejam lebih berlalu mata aku makin cinonet. Yang tang 'berzikir' tu tak payah cerita la. Dah la duduk table depan sekali. Best student la katakan. Kekeke... A'a dah siku aku. "Wei, ko pegi keluar basuh muke skang jugak!" marah die dalam tone yang slow. Madam kat depan aku je kot. Dengan kelajuan tahap wifi unisel aku pun gerak la keluar. Lepas 15 minit kemudian baru aku masuk. Tak sampai 5 minit madam bagi kitorang break sebelum tutorial cam biase. Tak sangka pulak secepat tu. Yang penting aku dah fresh sket.


Ini Shahrul. Ade keje ke x de
keje ke die sentiasa kurang betul.


Shahir @ The Philosophy punye owner blog
cum class rep. Dun mess with dis sista!


Yang ini Ain. Mak cik paling blur penah aku jumpa.
Aku rasa die lagi ngantuk tahap gaban drpd aku.


Ni sapo x konal. Kawan sebilik tp x satu katil aku, A'a.
Nmpk cm fokus tp sbenanye die tgh conteng kertas Shahrul.
Nasib baik kawan tu ting tong.


Ili @ Pizza Hut Transformers. Ceti yg lesen
nyaris kene gantung x bertali oleh Prof. E.
Tak sure cmne bole trsesat dlm post ni.


Cubaan menggulingkan kuasa oleh parti gerakan wanita kelas 4A.
Tp sbenanye tgh beratur nk beli buku je.


Yang ini...tak sure sape. Tapi die sangat comel kan?

Keluar je madam daripada kelas (gi office die jap kot) aku tarik nafas dalam2. "Ngantuk gile aku," aku cakap. "Oh, tu yang tadi ko kuar kelas tu." Shahrul yang duduk skali satu table menyahut. Aku balas, "Heh, ko tak taw ape aku buat tadi. Kuar je kelas aku pegi la kat tangga belakang ni. Aku duduk. Taw2 aku tetido tepi tangga." Mengekek kawan aku tu ketawa. Then Shahir pulak masuk pot. "Aku pun kuar tadi ngantuk gile. Aku tido kejap kot kat palang (pemegang laluan) tu. Aku lagi la dari sahur tadi langsung tak tido." Lebih kurang gitulah conversation kami sambil didengari Ain dan A'a disebelah kami (kami ni satu group). Alhamdulilah suprisingly masa tutorial seronok sikit. Nape tah. Kalau selalu sebut tutorial alamat la... Itulah cite aku pada hari ni. Harap jangan contohilah part nyaris tetido time kelas tu. Sekian, time kasih.

6 comments:

iley said...

HOI!
kuang asam kau laksa-addict letak gambar aku!
haha

i Pakcik Zharul said...

of gosh. u also call her Katy Perry.
adessssss ;)

nice l/o btw

taqO said...

ohoho~
tido dlm class ek..
kasi tau itu you pny bonda..
haha!

aniS.Kye said...

ili : skati aku la. ngahaha.. karipap transformers!

pakcik zharul : actually we got it 4rom 1 of ur classmates, ayong, syakinah's sis. but we preferred callin her ketipah. hoho..

taqo : jangan.. nti sy kn kejar dgn sliper 1 unisel sama itu bonda.. hohoho...

eMiNz said...

p*nda cOm*l.. =P

aniS.Kye said...

eee?
kwn p*nda x tido lg?