September 1, 2009

Aku yang laku

Whaa... Aku tak tahu ape yang dah jadi hari ni. Ye aku ade Tagged. Yang aku tak paham function Pets tu. Yang aku tahu kite boleh beli sesapa yang kite suka dgn duit yang kite gain everytime kite log in. Makin ramai yang beli kita makin tinggi la nilai kite. Dan kalau pet kite tu dibeli orang lain kite akan dapat hasil pulangan. Cam bangang (vulgarnye!!!) pun ade function ni.

Yang aku tahu hari ni aku bukak mail aku dpt notifications ade beberapa mahluk beli aku. Current nilai : 5 grands lbeh kurang. Lantak la.. Then pukul 1 lebih kurang tadi aku tgk lagi inbox aku penuh notifications orang beli aku lagi! Current nilai : 160 grands. Arramakk... Lakunye aku. Ade pesta beli pets ke hari ni kat Tagged? Dah seminggu lbeh tak log in. Tapi ape gune... Kalau benda tu boleh convert dollar betul tak pe gak. Kayo pak cik! Tapi yang pasti aku milik Mak Abah aku (buat mase skang). Nasib baik aku guna fake profile. Ngahaha...

2 comments:

taqO said...

UHahaha~
laku nye dia..
mahal pulak tuh~ :D

aniS.Kye said...

taqo!!!!
jaat!!!
kuang hasam tol!!!
laen macem moni ne..
kan dh ckp jawa.