December 14, 2009

Lama.Baru


Haah. Penat edit blog ku ini. Banyak yang nak dialter tapi cukuplah. Penat buat daripada 8.30pm tadi.Cantik ke tak aku pun dah tak tahu.So yeah, this is the new look of PEACH.emphasize.

Also, I wanted to add some of these events happening before the holiday.Ones that are hard for me to forget. Kalau rajin silalah comment dengan hasilnya.

Aku snap ni right after our last paper.
A'a nmpk cute macam model busana muslimah kan?

Ini Law amik lepas paper Sociolinguistic. Miss everyone already!

Merayau itu penting untuk kestabilan mental diwaktu exam.
Kan Asz? Pic by A'a.

Stiletto hantaran kawin fave aku.
Hoho... :p Disnapped oleh A'a.

Sangat suka gambar ni! Thanx A'a dear!

After Micro-Teaching. Escaped teachers near your town!
Courtesy of kamera Pya.

Dengan ini saya, Khanisah Mohamad Kambari mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka yang telah membenamkan(?) memori2 indah ini. Juga kepada A'a yang memberi saya bermain dengan EOS milik...dirahsiakan. Hehe.

Have a pleasant holiday everyone!

9 comments:

i Pakcik Zharul said...

wailamak
love ur header sooo much and the layout too!

ps: a'a comel dlm gambo itu~

ade lau lagii....

gambar pasar malam kita yang hot ni, akan ku kenang ;)

ita said...

page kau cantik. aku suke khanisah! (:

p/s : sila melakukan xtvt berfaedah masa cuti ni ok. jgn cuti atas bantal je (spt kata kau). ahahah

iley said...

wah
sgt bergaya la blog kau.
boleh la tolong gayakan blog aku. muahahahah
tengok gambar pasar malam, ingat plak time jelajah bazaar. :)

Anonymous said...

igt ili nk komen gmbr huduh aku tuh.hoh.hoh.hoh.

yee..cuti ats bntal.pastu sebok ckp pipi naik,pipi naik.huh.

happy hol's bro!XD

-missgile-

p/s:i bunuh u.:P

aniS.Kye said...

pacik asz:
hehe..thnx2! next time ku dpt slr ku sndiri kite amik gmbr byk2 lg keh? ;)

ebit:
ahahaha...prlukh ko quote ape yg ku ckp kt ko? =_='

aniS.Kye said...

ili:
bule2 kecik prkare... ha'ah yek. rindu macik karipap ngan macik canopy biru tu..

a'a:
aku yg tgkp gmr tu tkkn huduh plak..(idung kmbang) :P
ala ko...skang tidak lagi la..
aku jd chief tukang masak skang.
ngahaha XP

taqO said...

salam cik anis.
hm.nice page n header to.
tapi tukar kaler font lebih
baik mungkin.sbb sy xnmpk.
hehe.

cube cik anis tny ur frenz
kalo ok,biarkan.
just my opinion. :)

aniS.Kye said...

w'salam..
oh.
xnmpk?
baek!
thnx 4 da comment!
akan diusahakan :)

sara salwana kaswandi said...

nice blog
nice pic
a'a nampak cun la..
ehehehe.. ;)