December 17, 2009

Doushite Souma-kun?!


Abah & Mak tengok Malaysia lawan Vietnam.
Takde chance aku nak tengok Pumpkin Scissors..T_T

Few days back then, aku yang sedikit bosan mulalah membaca e-Books yang entah pending since bila. Akhirnya, dapat jugalah ku habiskan kisah female American spy yang jatuh cinta dengan male German spy. Ingatkan cite spy biasa. Bule tahan best la. In the end rupanya German spy tu sebenarnya British spy yang menyamar. Kire double agent la. Tapi itu cuma memadamkan sikit je rasa bosan aku.

So akhirnya aku jumpa la satu game yang dah berzaman aku cari. Tapi genre game ni mostly hanya dibuat dalam bahasa Jepun. Genre ape? Haha. Segan nak cakap. Since ramai jugak la non Japanese speaker yang main game tu & diorang pun ade bagi guidelines, aku pun menggatalkan tangan register. But seriously, main game sambil translate satu2 ape dia cakap bukan la senang. Twice the job. Kalau diorang type Hiragana aku gagah lagi la. Tapi mostly Kanji! Pakai 2 translator meaning beza2. Ah sudah...

In the end aku pun tak paham ape yang aku main.
Asik kena maki dengan Souma-kun!
Waaaaa...T_T
Souma-kun wa hidoi! >,<

5 comments:

taqO said...

salam.
yezza.kini dah boleh nmpk.he2. :)
pi la main game bola.he3.

aniS.Kye said...

wasalam.
nmpk?
nmpk ape?
tgn krem la lm x maen game bola.
:p

DARLING said...

anis cbe nk crack game? huhu

taqO said...

nmpk tulisan nye.. :)
xpon main game masak2..hehe~

aniS.Kye said...

fatin:
crack? aku x le sehebat itu.. =_='

en.taQ0:
ade ke game masak2.
baek msk butol2.
konyang perot sndiri..
ngehehehe...XP