July 14, 2010

Hai, saya ada USD $150 000.


Yeah you read that.
Haha.

Few moments ago aku tergerak nak clean mailbox. Gelimat tengok sampah menimbun. Still aku filterlah mana yang important mana yang tak. And suddenly, muncullah satu mail yang tak dikenali. Heading die,

[klik klu rajin nak baca]

. . . .
Wau. Aku open mail tu.
Wau. Amazenya. Baiknya bank dunia, US government nak support kayakan aku and the other 'chosen ones'. Dah macam Merlin pulak benda alah chosen ones ni. Aku dengan muka faking my awe [sarcastically] pun bacalah. Mentang2 lah assignments dah siap.


Wau. Convincing amat ayat diorang. Puh, kayalah aku! Ohh..but wait. The validity ends today since mail tu dihantar seminggu lepas. Dengan skill hacking below zero aku pun copy heading tu dan google. Waddya know, muncullah blog [link kat atas tadi] yang mana authorsnya sangat baik hati untuk publish fraud mails yang pernah wujud kat muka bumi ni. Credits to these good people.


Dah agak dah. Puhh-leesee... US government nak give away duit banyak tu kat seribu orang? Dana nak biaya perang kat Afghanistan pun tak lepas. Nak bagi aku duit? Lawak antarabangsa betul. Maybe 12 years ago I would fall for that. Hoh. Wau, KAYANYA AKU. XD


Manalah mahluk2 asing ni dapat email aku? Ni baru satu. Yang aku tak tahan a few times aku dapat mail jual ubat kuat [paham2 lah menatang apa] guna email address kawan2 aku. Apeke jadahnya semua ini? *ketawa sorang2


Wau. Sekarang aku dah kaya nak buat apa denga duit tu semua ek?
Hmm..Carrera Gt sebijik, external hard disk doploh bijik,
SR-71 Blackbird model skala paling besar 2 bijik [satu untuk abah]...
[meleret2]


6 comments:

iley said...

parti takoyaki la.

taqo said...

salam cik anis.

WISH LIST~ :D

Anonymous said...

penah gak dapat emel ubat kuat and yg bg duit tu. yg ubat kuat tu la yg cam plg buduss... :p da la konon cam member sndiri yg antar. hahahampeh bebenor... :p

Nabilah Anafi said...

ish kau ni, jangan baca email merepek2 tu. kan dah mengantok dalam class. :P

aniS.Kye said...

ili :
kite ni dh cm muke takoyaki taw tak?
XD

en.taQ0:
w'salam. yeah..idea yg bernas..

aniS.Kye said...

saidah:
ko pun? XD

bella:
ko ni..jgn la kantoikan aku..
=_='