May 20, 2010

Mengawal..err..Kemahuan Diri


Ughh..
Satu masalah yang aku tak boleh tangani sampai sekarang.


Masalah mengawal diri daripada benda2 yang comel.
Dan nampaknya aku sangat kemaruk dengan Teacup Persian. Sangat, sangat.
Since Bulat dah takde aku nak kacau siape lagi. Teringin bela house cat ni.
Saiz die yang kecik tu la buat aku lagi kemaruk. Best. Jalan2 boleh bawak masuk beg. :p

But at the same time aku sangat2 suke Scottish Fold dengan telinga terlipatnye yang cute gile tu,
Sphynx dengan telinga pointy tapi takde bulu dan Savannah yang coat die macam leopard.
Munchkin pun best gak! Kaki kemetot @ kucing katik. Haha.
Huuu...aku nak!!!

Agak2 mak marah tak aku bela kucing dalam rumah?
Agak2 kalau kawen nanti aku mintak hantaran seekor Teacup Persian boleh tak?
Geram, geram, geram....

2 comments:

shiaa said...

teacup 2 kucing ke??
aku ingt btol2 teacup!!!
hahaha..

taqO said...

Salam cik anis.

hoho,xleh bela ni..kompom!
sian kucin2 ni nnti sume kene
masuk dlm beg.. heee~ ;D